Ik weet niet of dit mag…

14/08/2010 § Een reactie plaatsen


…maar ik doe het toch. Mochten er hierna geen nieuwe blogs meer verschijnen, dan ben ik waarschijnlijk aangeklaagd, vervolgd en veroordeeld….

Dit item produceerde ik voor de Nieuwsshow van deze week. Luister en euhm..ik wilde huiver tikken, maar je weet niet wie er meeleest, dus ik houd het maar bij luister 😉 via onderstaande link:

Dirk Poot (IT-Consultant en lid van de Piratenpartij) op Radio 1.

Getagd: , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ik weet niet of dit mag… voor De wereld van Bas.

Meta

